Naša Miriam spolu s kolegami v Azet.sk a United Classifieds každodenne spolupracovala na rôznorodých marketingových a mediálnych aktivitách pre najnavštevovanejšie inzertné portály na Slovensku. V segmente auto-moto sa podieľala na marketingu pre Autobazar.sk a Bazar.sk. Hlavným cieľom bolo dostať portály návštevnosťou a znalosťou na pozíciu hlavných konkurentov, ktorí boli dlhoročne historicky najznámejší v segmente.

Vďaka mixu marketingových a mediálnych spoluprác sa zvýšila znalosť a návštevnosť inzertných portálov pre široké publikum na slovenskom internete. Pre predajcov automobilov, ale aj súkromných inzerentov sme s kolegami neustále vylepšovali miesto a funkcionality na uverejňovanie ich ponúk a pomáhali im tak s predajom.

Tieto skúsenosti vieme teraz aplikovať na zaujímavé projekty a budovať tak ďalšie nové obľúbené značky.